maandag 27 april 2009

Zomer 2009



Ik heb zo'n idee dat deze zomer echt leuk wordt. 20 juni ga ik naar Sonisphere in Nijmegen. Een eendaags festivals met vette bands, en aah ik heb er zin in! Dan nog een weekje school verrot schelden, en daarna vakantie! Dat is op zich al heerlijk natuurlijk. Maar goed. Dan ga ik nog een week met m'n vriend mee op 'vakantie.' 'Vakantie' ja, omdat het niet echt een vakantie is. Hij staat namelijk op 'n camping, gewoon in Nederland. Vorig jaar was ik ook al met hem mee daarheen, en was superleuk. Gezellig met z'n tweetjes enzo. Terwijl ik normaal helemaal geen campingmens ben. Ik lig liever op 'n bedje op het strand in de zon te slapen in een all-inclusive hotel, eigenlijk. Maar als ik met iemand mee ben naar zo'n camping, vind ik het wel gewoon gezellig, maar ik zou er nooit met bijvoorbeeld m'n moeder heen gaan. Niet echt iets voor mij, ookal heeft het op zich wel iets. Steeds 'n beetje met dezelfde mensen enzo, en als je er 'n paar jaar staat ken je de meeste mensen ook wel.
En dan op 21 augustus LOWLANDS!
Heb er zo'n zin in! Alleen wat zal ik brak zijn na Lowlands, haha.

Het enige wat jammer is, is dat de zomervakantie nog even niet in zicht is...

5 opmerkingen:

  1. Oooh Sonisphere ga ik ook heen!! :D Heb er zooo super veel zin in! En wilde ook zo graag naar Lowlands, maar nu ik hoorde dat Pearl Jam komt laat ik Lowlands maar even links liggen.. En de enige band waarvoor we naar LL zouden gaan was Opeth en die hebben we eigenlijk ook al gezien ^^
    Haha maar super coole plannen! Enjoy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf niet zo'n festivaltype, maar wat leuk dat jij er wel heen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My god ik wil ook naar Lowlands! *jaloers
    En ja nog 2 maanden ofzo tot de vakantie. Duurt veel te lang allemaal. :\ Ik heb je bij mn links gezet trouwens :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga eigenlijk nooit naar festivals!

    BeantwoordenVerwijderen