zondag 3 mei 2009

Koninginnedag zonder oranje

Ondanks het vreselijke 'ongeluk' in Apeldoorn, waar ik die namiddag pas over hoorde, wilde ik toch even wat foto's posten van mijn koninginnedag. Ik heb een hele gezellige dag gehad. Dat had waarschijnlijk een stuk minder geweest als ik de beelden op het nieuws had gezien, maar ik had mijn tv niet aangehad voordat ik weg ging.
Maar goed. M'n vriend en ik 'vierden' deze koninginnedag dus zonder oranje zoals te zien is op de foto's haha. Wij waren gewoon in het zwart. ;p
We zijn via het Vondelpark naar het Museumplein gelopen, en daar hebben we 'n tijdje gestaan. Toen even in het Vondelpark gaan zitten op 'n grasveld waar het niet zo druk was en weer richting huis. Ik vond zelfs nog een leuk huisje voor m'n hamster wat ik gratis mee mocht nemen, haha.



En lekker brak de volgende ochtend:

3 opmerkingen:

  1. Ik was in Apeldoorn.. wat een rare dag zeg! Ik was er niet bij hoor.. maar opeens hield alle muziek op en niemand snapte het en er gingen allemaal verhalen rond.. die dag zou ik nooit meer vergeten! wat een rare dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat een leuke foto's. Vooral die laatste is ubercool <3.

    BeantwoordenVerwijderen