zaterdag 25 april 2009

Vakantie

Wat heerlijk die vakantie! Ik besef het ook nog niet helemaal. Ik denk nu al de hele tijd dat het weekend alweer bijna voorbij is (ookal is het pas zaterdagochtend. Maar de tijd gaat altijd snel.) en dat ik maandag weer de eerste twee uur bij Latijn zit, nog halfslapend omdat het maandagmorgen is en met een opkomende hoofdpijn door de vreselijke benauwdheid in de lokalen.
Maar nee, de eerstkomende twee maandagen kan ik gewoon lekker in m'n bed blijven liggen, en 's avonds Beauty & de Nerd en Daten in het donker (geweldig dat soort programma's) kijken op tv zonder dat ik me druk hoef te maken of ik morgen geen belangrijke toets heb, ofzo. Geweldig. <3
En nu ga ik even naar de Ikea met m'n moeder omdat die iets nieuws nodig heeft. Fijne dag allemaal, en geniet van het weer!

2 opmerkingen: