maandag 18 mei 2009

Weekend

Een nieuwe week is weer begonnen, en dat was goed te merken want m'n wekker ging alweer om tien voor half 8.
Mijn weekend is echt voorbij gevlogen. Waarschijnlijk omdat het zo leuk was haha. Was vanaf vrijdag tot zondag bij m'n vriend, en dat was heel erg leuk en gezellig.
En tsja, voor de rest heb ik eigenlijk niet veel gedaan. Was ook wel te merken aan m'n blog aangezien de laatste van 13 mei was.
Wat ik in de tussentijd heb gedaan? School en m'n H&M bestelling ontvangen. Had wat basic shirtjes besteld die ergens onder kunnen of gewoon voor in de zomer. Niet echt heel interessant om te laten zien dus, haha. Het zijn gewoon wat topjes in verschillende kleuren, lekker simpel dus.
Nou, nog twee dagen school en dan is het alweer weekend! Weten jullie al wat je gaat doen?

4 opmerkingen:

  1. Dit weekend bestaat voor mij uit leren, helaas!
    En fijn toch, weekenden die omvliegen omdat ze zo leuk zijn (al is het dan wel balen als het weer maandag is)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb donderdag personeelsfeest van de lokale omroep, vrijdag ga ik met mijn zus en nichtje een dagje weg, zaterdag is er receptie van een collega die 12,5 jaar in dienst is en zondag ga ik naar Joseph.

    Succes met school en een fijn weekend alvast !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen idee. Ik ben inmiddels klaar met school dus zit me eigenlijk de hele dag te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen